Marketing farmaceutyczny

Data:  28.05.2022

Godziny:  9:30 – 15:30

Miejsce:  Online, Platforma Webinarowa

Dla kogo:  Studenci, Absolwenci i Doktoranci 

Cena:  365 zł brutto

Opis Szkolenia:

W obecnych czasach marketing pełni kluczową rolę w rozwoju firmy na rynku health care. Dział ten nie tylko zajmuje się analizą cyferek a jest bardzo ważną sferą firmy odpowiedzialną za analizę rynku, sprzedaży, aktywności konkurencji oraz aktualnej sytuacji w branży. Przemyślane wykorzystanie narzędzi jakimi dysponuje pozwala na optymalizację rynku opieki farmaceutycznej. Zadaniem marketingu jest przedstawienie w jaki sposób dany produkt jest w stanie pomóc pacjentowi i dotarcie z tą informacją do odbiorców – konsumentów, farmaceutów, lekarzy. Ma decydujący wpływ na jakość firmy, budowanie jej marki i odpowiada za zarządzanie cyklem życia produktu.
Praca w tym dziale pozwala rozwijać się w wielu sferach – od miękkich umiejętności związanych z prezentacją, kreatywnością, efektywną komunikacją po umiejętności strategiczne czy analityczne. Rynek farmaceutyczny cały czas idzie do przodu dając zainteresowanym kandydatom ogromne możliwości

Marketing farmaceutyczny jest specyficzną odmianą marketingu, w ramach którego działają największe firmy farmaceutyczne.

Jednodniowe szkolenie prowadzone przez specjalistów z tego zakresu ma na celu dostarczenie niezbędnej wiedzy oraz przygotowanie Uczestników do podjęcia pracy w obszarze marketingu farmaceutycznego. Kurs porusza temat regulacji prawnych procesów marketingowych, najważniejszych przepisów oraz przedstawia kluczowe pojęcia i koncepcje marketingu. Uczestnicy zyskują wiedzę na temat cyklu życia produktu, planowania kampanii marketingowych, prowadzenia analizy rynku. Szkolenie dostarcza również wiedzy na temat kariery oraz możliwości zatrudnienia w marketingu farmaceutycznym.

Twoje Korzyści:

– Ceniony przez pracodawców imienny Certyfikat w języku angielskim
– Możliwość korekty swojego CV
Zwiększenie kompetencji zawodowych i konkurencyjności na rynku pracy